مقاله

مثلث گوشه چپ

آموزش نصب VSCode و platform io و tabnine

vscode برای آردوینو

توی این ویدیو نحوه نصب visual studio code رو بهتون آموزش دادم تا بتونید از اون برای برنامه نویسی برد های آردوینو استفاده کنید . البته توجه کنید که خود vscode به تنهایی برای کار کردن با آردوینو کافی نیست ، برای اینکه بتونید کد های arduino رو به راحتی اجرا کنید نیاز تا اکستنشن های مناسب رو نصب کنید .

صفحه اصلی ویژوال استادیو کد جهت دانلود

platform io یک اکستنشن خوب برای میکرو کنت

این اکستنشن علاوه بر آردوینو و میکرو کنترل های avr به شما کمک می کنه تا فریمورک arduino برای میکرو کنترل های دیگه هم استفاده کنید . همچنین ابزار های قدرتمندی رو توی برنامه نویسی به شما ارائه می کنه تا بتونید سریعتر و بهتر کد نویسی رو انجام بدید .

لینک وب سایت اصلی : platformio.org

لینک نصب اکستنشن platformio

tabnine هوش مصنوعی برای بهبود کد نویسی

این اکستنشن به برنامه نویسی های تو حوضه های مختلف کمک می کنه و بر اساس افرادی که کد های مشابه رو می نویسن یا بر اساس الگو های برنامه نویسی شما پیشنهاد هایی رو برای شما در موقع برنامه نویسی ایجاد می کنه تا

البته لازم به ذکر که شما با هر ide یا محیط برنامه نویسی که راحت هستید کدنویستون رو انجام بدید بعضی با محیط اصلی راحتترن ولعضی مثل من ترجیح می دن تا از محیط های دیگر استفاده کنند.

دلیل اینکه من این ide رو ترجیح دادم این بود که امکانات برنامه نویسی بیشتری رو در اختیار من قرار می ده تا بتونم سریعتر و بهتر کد نویسی رو انجام بدم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو